Theatrale markt

De kunstwerken worden tentoongesteld op 9 en 10 juli tijdens de Theatrale markt rondom het Hof van Nederland. Op deze dagen presenteer je je werk aan de stad en de bezoekers.

Coaching door kunstenaars

Wat de vorm van het kunstwerk gaat zijn, bepaal jij zelf. Tijdens het maken van de kunstwerken word je gecoacht door Dordtse kunstenaars.

De kunstenaars dagen je uit om je gedachtes, gevoelens en (levens)verhaal te vertellen aan de hand van het thema. Wat is vrijheid voor jou?

De kunstenaars van culturele broedplaats DOOR zullen je coachen, ondersteunen waar het nodig is en helpen je gedachten om te zetten naar een kunstwerk. Het kunstwerk maak je zelfstandig, het is namelijk jouw kunstwerk. Op 9 en 10 juli worden alle kunstwerken tentoongesteld, en vertel jij over wat je hebt gemaakt.

Programma en aanmelden

Op woensdagmiddag 6 april starten we gezamenlijk met een kennismaking. Daarna is er vier keer een bijeenkomst gepland op de woensdagavond. Deelname is vrijwillig, maar natuurlijk is er een vergoeding voor de materialen die je gaat gebruiken.

Voor aanmelden en vragen kun je terecht bij Babette Spiering: b.spiering@dordrecht.nl.

Dit kan t/m 4 april. Dit project wordt georganiseerd in samenwerking met Buurtwerk Dordrecht.